کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه بررسی مصوبات کمیته‌ برنامه‌ریزی فیروزکوه مطرح شد

فرمانداران برای جذب سرمایه‌های درون شهرستانی همت گمارند

6 شهريور 1400 ساعت 8:39

درجلسه‌ای با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران،شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت،ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه و دیگر مسوولان این شهرستان، مصوبات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فیروزکوه مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه شهرستان فیروزکوه در شاخص‌هایی همچون آبخیزداری،محیط‌زیست و غیره وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد،گفت :«تخصیص اعتبارات به این شهرستان با نگاه ویژه مسوولان می‌تواند بسیار مطلوب‌تر صورت گیرد».
وی افزود :«باوجود نیاز به پروژه‌هایی چون پاسگاه نیروی انتظامی،دادگستری و جایگاه هلیکوپتر برای شهرستان ،نیازهای دیگری نیز در این شهرستان محسوس است که از جمله آنان می‌توان به ساخت خانه بهداشت سیمین‌دشت،احداث مخزن آب 500 مترمکعبی روستای لزوز،مخزن آب روستای تهنه و در بحث مشکلات جاده‌ای،محور جاده‌ای روستای ارجمند و کتالون،جاده‌ شهرآباد و... اشاره کرد».
فرماندار فیروزکوه همچنین در این جلسه از اعتبارات تخصیص داده شده پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به فیروزکوه قدردانی کرد.
شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران نیز دراین جلسه گفت :«اتکا فرمانداران تنها نباید به تخصیص اعتبارات بودجه‌ای دولت باشد،در صورتی که می‌توان از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های خود شهرستان‌ها نیز تولید درآمد داشت».
 


کد مطلب: 5605

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5605/فرمانداران-جذب-سرمایه-های-درون-شهرستانی-همت-گمارند

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir