کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین وبینار معرفی سند چشم انداز و برنامه بلندمدت مدل‌سازی اطلاعات ساخت(BIM) در پروژه های عمرانی

دومین وبینار معرفی سند چشم انداز و برنامه بلندمدت مدل‌سازی اطلاعات ساخت(BIM) در پروژه های عمرانی

2 شهريور 1400 ساعت 8:58

در راستای تهیه و تدوین و سند چشم انداز و برنامه بلندمدت مدل سازی اطلاعات ساخت (BIM) در پروژه های عمرانی استان تهران و انتشارآن و به منظور معرفی و تشریح سند چشم‌انداز و اسناد تهیه شده برای دستگاه های اجرایی استان دومین وبینار معرفی سند توسط مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و دانشگاه صنعتی شریف (مجری تدوین سند) در ساعت 12 روز سه‌شنبه 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد.


برگزاری دومین وبینار معرفی سند چشم ­انداز و برنامه بلندمدت مدل‌سازی اطلاعات ساخت(BIM) در پروژه­های عمرانی
در راستای تهیه و تدوین و سند چشم ­انداز و برنامه بلندمدت مدل­سازی اطلاعات ساخت (BIM) در پروژه های عمرانی استان تهران و انتشارآن و به منظور معرفی و تشریح سند چشم‌انداز و اسناد تهیه شده برای دستگاه­های اجرایی استان دومین وبینار معرفی سند توسط مدیریت نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان تهران و دانشگاه صنعتی شریف (مجری تدوین سند) در ساعت 12 روز سه‌شنبه 2 شهریور ماه برگزار خواهد شد. در این وبینار به تشریح مراحل طی شده برای تدوین سند، چگونگی مشارکت هفت دستگاه‌ اجرایی استان شامل: ادارات کل راه و شهرسازی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت­های آب منطقه­ای و آب و فاضلاب، سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان تهران و شهرداری اسلامشهر و مهندسین مشاور در تهیه و تدوین سند، جزئیات سند و مسیر راه پیاده‌سازی مدل‌سازی اطلاعات ساخت در استان تهران و کشور پرداخته خواهد شد. از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود که ضمن مطالعه سند منتشر شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این وبینار حضور به هم­رسانند. شرکت برای تمامی علاقه‌مندان در این وبینار آزاد است.
محل برگزاری وبینار:
https://www.skyroom.online/ch/thmporg32/bim

زمان برگزاری: از ساعت 12 روز سه شنبه 2 شهریور ماه 1400
ارائه دهنده: دکتر امین الوانچی سرپرست تیم مجری تهیه سند چشم‌انداز و برنامه بلند مدت BIM در دانشگاه صنعتی شریف
لینک دانلود:
https://www.thmporg.ir/images/docs/files/000005/nf00005546-1.pdf
 


کد مطلب: 5589

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5589/دومین-وبینار-معرفی-سند-چشم-انداز-برنامه-بلندمدت-مدل-سازی-اطلاعات-ساخت-bim-پروژه-های-عمرانی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir