کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری کمیته سلامت اداری در سازمان مدیریت

26 تير 1400 ساعت 12:48

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دیگر مسئولان سازمان در سالن جلسات برگزار شد.


به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم پس از استماع گزارشی در خصوص عناوین گزارش‌های سازمانی پیشنهادی هر حوزه گفت :«در کمیته سلامت اداری با بهره‌مندی از گزارش‌های سازمانی در پی رسیدن به اهدافی از جمله مستندسازی هستیم».
وی ادامه داد :«مستندسازی آنچه در سازمان در بخش‌های متفاوت رخ می‌دهد علاوه بر آنکه دست‌یابی به سوابق همه کارگروه‌ها و کمیته‌ها را آسان می‌کند، موجب یکپارچه شدن گزارش‌ها در یک حوزه می‌شود که در جمع‌بندی و تدوین گزارش‌های تحلیلی بسیار مفید خواهد بود».
شفیعی با بیان اینکه ارتقای مدیریت دانش و تجربه، دیگر هدف از تدوین گزارش‌های سازمانی است، افزود :«با انتقال محصولات فکری همکاران در قالب گزارش‌های سازمانی علاوه بر ماندگاری دانش و تجربیات افراد در سازمان برای نسل‌های آتی، این دانش سازمانی با خرد جمعی همکاران بالنده‌تر می‌شود».
وی گفت :«در خلال تدوین گزارش‌های سازمانی چالش‌ها، نقاط ضعف و قوت و آسیب‌هایی که در هر حوزه وجود دارد نیز احصا می‌شود و می‌توان برایش راهکار کارشناسی ارائه داد».
شفیعی در پایان این جلسه خواستار تعیین ساختار شکلی گزارش‌های سازمان به‌صورت متحد شد و همچنین در خصوص محتوای گزارش‌ها و آنچه دقیقا باید گزارش شود نیز بر چکش‌کاری موضوعات در شورای پژوهش و نوآوری سازمان تاکید کرد.
 
 


کد مطلب: 5536

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5536/برگزاری-کمیته-سلامت-اداری-سازمان-مدیریت

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir