کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت:

نتایج اولیه ارزیابی عملکرد سال 99 دستگاه‌های اجرایی مشخص شد

امکان ثبت اعتراض در سامانه جامع مدیریت عملکرد از شنبه 26 تیرماه تا 2 مردادماه امکان‌پذیر است و این زمان‌بندی قابل تمدید نیست

23 تير 1400 ساعت 14:44

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرد :«از شنبه 26 تیرماه امکان مشاهده نتایج اولیه ارزیابی عملکرد سال 99 دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع مدیریت عملکرد و درج اعتراض احتمالی امکان‌پذیر است».


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت :«با توجه به پایان یافتن مرحله کارشناسی و تائید اولیه توسط کارشناسان این سازمان، نمایندگان دستگاه‌ها می‌توانند از روز شنبه ضمن ورود به سامانه جامع مدیریت عملکرد و ملاحظه نتایج ارزیابی در صورت اعتراض احتمالی در سامانه اعتراض خود را ثبت کنند».
وی ادامه داد :«همکاران دستگاه‌های اجرایی به‌منظور دریافت نام کاربری و رمز عبور دستگاه برای ورود به سامانه جامع مدیریت عملکرد به نشانی ARZYABI.ARO.GOV.IR  با شماره‌های 22901240 و 22901250 داخلی 1808 با کارشناسان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تماس بگیرند».
شیرین افزود :«امکان ثبت اعتراض در سامانه از شنبه 26 تیرماه تا 2 مردادماه امکان‌پذیر است و این زمان‌بندی قابل تمدید نیست».
وی با بیان اینکه در زمان اعتراض همچون سال‌های گذشته می‌توان مستندات جدید بارگذاری کرد، افزود :«محدودیت تعداد فایل‌ها همچنان وجود دارد و در صورتی‌که قبلا برای شاخصی مستندات بارگذاری شده و به سقف موردنظر رسیده است باید مستندات قبلی حذف و مستندات جدید جایگزین شوند».
شیرین اضافه کرد :«همکاران دستگاه‌های اجرایی در صورت نیاز به تکمیل جدول ضمیمه باید جدول را دانلود و پس از تکمیل در (درج ضمیمه) قرار دهند و لازم به ذکر است در صورت عدم ارائه مستندات در شاخص‌های اختصاصی، هیچ امتیازی به دستگاه  تعلق نگرفته است».
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه در شاخص‌هایی که امتیاز کامل به دستگاه اجرایی تعلق نگرفته، ضرورت دارد قسمت توضیحات مشاهده و بر اساس توضیح کارشناس ارزیاب، نسبت به ارائه مستندات اقدام شود،خاطرنشان‌کرد :«در صورت وجود ابهام در توضیحات داده شده برای شاخص‌های عمومی همکاران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در زمان تعیین شده برای اعتراض با کارشناسان ارزیاب از طریق شماره‌های ذیل تماس بگیرند».

 محور دوم، شاخص 1 و محور چهارم، شاخص های 3 و 4 و محور پنجم، شاخص 2 مبتنی بر امتیازات دستگاه­های همکار می‌باشد.
همچنین لازم به ذکر است، برای اطلاع از شماره تماس کارشناسِ ارزیابِ شاخص‌های اختصاصی با شماره 22901240 تماس حاصل نمایید.
 
  
 


کد مطلب: 5533

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5533/نتایج-اولیه-ارزیابی-عملکرد-سال-99-دستگاه-های-اجرایی-مشخص

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir