کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رییس سازمان مدیریت از مجتمع بیمارستانی یاس

15 تير 1400 ساعت 16:10

مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با همراهی آرش جعفریه رئیس مجتمع بیمارستانی یاس،از این مجتمع بیمارستانی بازدید کرد.


 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران،آرش جعفریه در ابتدای این بازدید به تاریخچه مجتمع بیمارستانی یاس اشاره و خدمات تشخیصی، درمانی و امکانات مجتمع را معرفی کرد.وی همچنین از فعالیت‌هایی که از سال 1399 تاکنون به‌دنبال جنرال‌شدن این مجتمع انجام‌گرفته نظیر راه‌اندازی اورژانس جنرال، بخش‌های جراحی ستون فقرات و اعصاب، ارتوپدی، پلاستیک و زیبایی، ارولوژی، گوش،حلق و بینی و...  گزارشی ارائه داد و همچنین در خصوص نیازهای این مجتمع و برنامه‌های آینده توضیحاتی ارائه کرد. رییس مجتمع بیمارستانی یاس در ادامه به معرفی بخش‌های فعال این مجتمع بیمارستانی پرداخت و گفت :«از جمله بخش‌های فعال بیمارستان می‌توان به بخش زنان، زایمان،داخلی عفونی،جراحی زنان،جراحی پلاستیک و...اشاره کرد».
وی ادامه داد :«مجتمع بیمارستانی یاس با مساحت زمین 14 هزار مترمربع  و فضای 35 هزار مترمربع دارای 203 تخت فعال می‌باشد که دارای روش Assisted Hatching در زمینه جنین‌شناسی است و تنها بیمارستان دارای دستگاه Laser Hatching  است».
مسعود شفیعی نیز در این بازدید از کادر درمانی مجتمع بیمارستانی یاس قدردانی کرد. 
 


کد مطلب: 5523

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5523/بازدید-رییس-سازمان-مدیریت-مجتمع-بیمارستانی-یاس

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir