کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با استقرار نظام رسیدگی به شکایات در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی

مسیر پاسخگویی به مردم شفاف می‌شود

11 ارديبهشت 1400 ساعت 13:07

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:«آگاهی مردم جامعه از استقرار نظام رسیدگی به شکایات در دستگاه‌های اجرایی سبب شفاف‌شدن مسیر پاسخگویی به آنان می‌شود».


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین در جلسه با نمایندگان دستگاه‌های همکار در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال 1399 افزود:«از سال گذشته تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر شرایط خدمت‌رسانی برخی دستگاه‌های اجرایی به مردم بحث نظام رسیدگی به شکایات مردمی اهمیت پیداکرده‌ است».
وی ادامه داد:«در بحث نظام رسیدگی به شکایات،سال‌های گذشته تنها اطلاعات سامانه سامد مورد بررسی قرار می‌گرفت اما امسال تمامی مبادی دریافت پیشنهادات یا شکایات در دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی این شاخص مورد توجه قرار گرفته است».
شیرین با اشاره به اینکه با ورود نظام رسیدگی به شکایات در روند ارزیابی عملکرد این شاخص برای دستگاه‌های اجرایی حائز اهمیت ویژه شده است، افزود:«دستگاه‌های اجرایی با پی‌بردن به اهمیت این شاخص در جریان شفاف‌سازی نظام رسیدگی به شکایات گام‌هایی برداشته‌اند که لازم است، تقویت شود».
وی خاطرنشان کرد:«آگاهی مردم جامعه از استقرار این نظام در دستگاه‌های اجرایی سبب شفاف شدن مسیر پاسخگویی به آنان می‌شود و با مطالبه گری مردم از دستگاه‌های اجرایی بسیاری از شیوه‌های غلط اصلاح می‌شود».
 
 


کد مطلب: 5364

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5364/مسیر-پاسخگویی-مردم-شفاف-می-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir