کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شفیعی در جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت عنوان کرد

پژوهش در مسیر تکامل سازمانی

29 فروردين 1400 ساعت 12:27

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از ابلاغ آیین‌نامه تشکیل شورای پژوهش و نوآوری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت با اعلام این خبرگفت:«برای تحقق اهداف شورای پژوهش و نوآوری لازم است چارچوب جبران خدمت همکاران در آن کاملا مشخص باشد تا انگیزه کافی برای پژوهش و نوآوری در سازمان ایجاد شود».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد:«عملکرد مطلوب شورای پژوهش و نوآوری می‌تواند نویدبخش تکامل و شکوفایی در سازمان باشد».
شفیعی افزود:«به‌منظور تشویق همکاران، به‌صورت پلکانی مقادیری از منابع مالی موجود برای جبران خدمت همکاران از محل سرانه رفاهی و اضافه کار به موضوع پژوهش اختصاص می‌یابد».
وی با اشاره به عدم تعادل در بخش ساختار و تعداد نیروی انسانی در سازمان گفت:«این دو بخش باید بر یکدیگر منطبق باشند تا مشکلات سازمان در بحث نیروی انسانی رفع شود و از ابتدای سال باید احکام بازنشستگان و نیروهای خروجی از سازمان نیز مشخص شود».
شفیعی با تاکید بر لزوم تدوین آیین‌نامه‌ای برای انتقال و ماموریت کارمندان به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر خاطرنشان کرد:«با مبنا قرار گرفتن این آیین‌نامه که شامل پارامترهای گوناگون و کارشناسی شده خواهد بود؛ جریان ضابطه‌مندی در انتقال نیروها بین سازمان‌ها و دستگاه‌ها شکل می‌گیرد».
وی در ادامه با اشاره به اینکه ساختار سازمان مدیریت در استان‌های کشور عموما شبیه است،افزود:«استان تهران از بسیاری جهات با سایر استان‌ها قابل قیاس نیست و لازم است ساختار متعالی برای سازمان مدیریت تهران ترسیم و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شود».
 


کد مطلب: 5331

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5331/پژوهش-مسیر-تکامل-سازمانی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir