کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان ارزیابی می‌شود

23 اسفند 1399 ساعت 9:16

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اضافه شدن شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت در سال‌جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت:«شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت شاخص جدیدی است که در سال‌جاری به مجموعه شاخص­‌های دولت الکترونیک اضافه شده است».
 وی افزود:«این شاخص براساس دو مولفه میزان خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و بررسی تعداد خدماتی که به این دفاتر واگذار شده است و نحوه ارائه خدمت در گستره جغرافیایی مورد نظر و سرعت و دقت ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار می‌­گیرد».
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران ادامه داد:«عملکرد دستگاه‌­های اجرایی در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری با پنج شاخص استانداردسازی تارنما، ارائه خدمات در میزخدمت، مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرآیندها و تصمیمات دستگاه­‌های اجرایی، احراز هویت الکترونیکی و کیفیت واگذاری خدمات دستگاه اجرایی به دفاتر پیشخوان مورد ارزیابی قرار می­‌گیرد».
 
 
 


کد مطلب: 5290

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5290/کیفیت-واگذاری-خدمات-دستگاه-های-اجرایی-دفاتر-پیشخوان-ارزیابی-می-شود

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir