کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از دامداری پرورش گاو شیری در شهرستان رباط کریم

23 دی 1399 ساعت 23:05

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از بخش‌های مختلف دامداری پرورش دهنده گاو شیری هلشتاین با تولید روزانه 30 هزار لیتر شیر که در سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در روستای امام زاده باقر رباط کریم افتتاح شد، بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران این دامداری را یکی از مجموعه‌های موفق دانست و گفت: «این دامداری در سال جهش تولید به بهره‌برداری رسید و کمتر از یک سال است که فعالیت خود را شروع کرده که در تامین بخشی از نیازهای شیرکشور و استان فعال است».
شفیعی ادامه داد: «این مجموعه حدود دو هزار رأس دام را در خود جای داده و جزء مجموعه‌هایی است که با آخرین روشهای نگهداری دام و تولید شیر فعالیت می‌کند و جزو نمونه‌های موفقی است که برای سایر علاقه‌مندان این حوزه که می‌خواهند فعالیت کنند می تواند به عنوان الگو مطرح باشد».
وی در خصوص بازدید خود از این دامداری گفت: «از فعالیت مجموعه بازدید داشتیم تا در خصوص برخی  مشکلات که از ابتدای کار با آن مواجه بوده تصمیم‌گیری میدانی انجام شود و برای رفع مشکل کمک کنیم تا این مجموعه بتواند به نحو شایسته‌ای فعالیت خودش را ادامه دهد».


کد مطلب: 5136

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5136/بازدید-رئیس-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-استان-تهران-دامداری-پرورش-گاو-شیری-شهرستان-رباط-کریم

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir