کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران/مسعود شفیعی:‌

منابع طبیعی عامل توسعه اقتصادی است و صیانت از آن منجر به توسعه پایدار

24 آذر 1399 ساعت 15:14

در ادامه بازدید‌‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از دستگاه‌های اجرایی، مسعود شفیعی به اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران رفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران،در این بازدید که با حضور علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران و معاونین آن سازمان انجام شد، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، توانمند سازی حوزه منابع طبیعی را حائز اهمیت دانست و گفت: منابع طبیعی مربوط به نسل ها و اعصار است که در صورت عدم صیانت خسارات جبران ناپذیری متوجه کشور، آیندگان و خودمان خواهیم کرد.
وی منابع طبیعی را عامل مهمی در توسعه اقتصادی یاد کرد و صیانت از آن را منجر به توسعه پایدار دانست و افزود: برنامه های حمایتی از این بخش در اولویتها و سیاستهای توسعه‌ای قرار خواهد‌گرفت.
شفیعی ادامه داد:استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای با تاکید بر ارزش‌افزوده منابع طبیعی و استفاده از توان و ظرفیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان راهکارهای برون رفت از برخی مسائل و مشکلات این حوزه می‌باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، با تقدیر از تلاش‌های همکاران اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با وجود محدودیت‌ها و مسائل موجود، فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه آبخیزداری و حفاظت از منابع ملی در استان تهران انجام شده که با تعامل دستگاه‌های موازی، فرصت‌سازی و پشتیبانی دستگاه‌های ملی می توان نگاه توسعه‌ای را افزایش داد تا شرایط مطلوب‌تر از گذشته گردد.
    


کد مطلب: 5047

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5047/منابع-طبیعی-عامل-توسعه-اقتصادی-صیانت-منجر-پایدار

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir