کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

گزارش تصویری: مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی و مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان

7 اسفند 1400 ساعت 11:59

مراسم تودیع و معارفه «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» و «سرپرست مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری» با حضور «علاالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران و معاونین سازمان، هفتم اسفند ماه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، علاالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها اظهار داشت: امروزه در سازمان های اداری، شناخت، درک متقابل و ارتباطات به منظور دستیابی به اهداف سازمانی به عنوان یک اصل اساسی مدیریت، پذیرفته شده است. 
وی افزود: روابط عمومی  یکی از مهم ترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان محسوب شده و در دنیای امروز، ارتباطات به عنوان عنصر قوی در پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شود.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: مردم شریف ما، از بسیاری خدمات و فعالیت های دولت بی اطلاعند و در این میان نقش روابط عمومی برای تنویر افکار عمومی، ارتباط دوسویه و گزارش دهی، پر رنگ تر خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع «آموزش» اشاره داشت و افزود: آموزش، فرصت اساسی برای گسترش دانش کارکنان است تا امور اداری و وظایف محوله را به خوبی سامان دهند و اطلاعات خویش را بروزآوری کنند.
وی از نقش و اهمیت «تعلیم» و «تعلّم» در اسلام سخن گفت و یادآور شد:  اسلام در این حرکت از همه مکاتب پیش‌قدم‌تر و مصمم‌تر است، به‌طوری‌که آموزش و فراگیری دانش از محوری‌ترین برنامه‌های فردی و اجتماعی این مکتب الهی به شمار می‌رود.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران  خاطر نشان کرد: همواره تغییر و تحوالات به معنای ایجاد انگیزه و نیروی تازه در بدنه سازمان با هدف خدمت به مردم شریف صورت می گیرد و امیدوارم با تعامل مدیران در راستای منویات دولت محترم، گام های موثرتری برداشته شود.
در پایان «کوروش لهراسبی» به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران  معرفی و از زحمات «نوشین زارعی» در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر شد. همچنین «منصور احمدی» نیز به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران  منصوب و از تلاش های «علی شیرین» به عهده دار پیشین این مسئولیت هم تقدیر شد.


کد مطلب: 5923

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/gallery/5923/1/گزارش-تصویری-مراسم-تودیع-معارفه-رئیس-حوزه-ریاست-روابط-عمومی-مدیر-آموزش-پژوهش-های-توسعه-آینده-نگری-سازمان

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir