plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در جلسه با گروه برنامه‌ریزی، آمایش و بهره‌وری مطرح شد

تاکید رییس سازمان مدیریت بر توسعه انسان‌محور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بر توسعه مبتنی بر انسان تاکید و توسعه انسان محور را مورد توجه قرارداد.
تاکید رییس سازمان مدیریت بر توسعه انسان‌محور
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه با گروه برنامه‌ریزی، آمایش و بهره‌وری با بیان اهمیت توسعه انسان‌محور گفت:«در آخرین متدهای توسعه، توسعه مبتنی بر انسان مورد تاکید است و در کنار مولفه‌های اقلیمی، عنصر انسان نیز در خدمت توسعه قرار گرفته است».
وی افزود:«بیشتر متغیرهای ما کمی و همراه با اعداد و ارقام است در صورتی که مولفه کیفی انسان مغفول مانده و لازم است وارد ادبیات توسعه شود، مولفه انسانی که ایده‌ها و خلاقیت را به عرصه توسعه راه می‌دهد».
شفیعی با
بیان اینکه ایده‌آل این است که تمامی فرصت‌ها و محدودیت‌ها مورد استفاده در نقشه‌های آمایشی به وضوح مشخص باشد، خاطرنشان‌کرد:«اگر در نقشه‌ها با یک دید کلی بتوان همه جوانب مورد نیاز برای هر دستگاه یا سازمان را مورد توجه قرار دارد، سهولت در استفاده از سند آمایش و تسری آن در امور بیشتر می‌شود».
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی و اجرایی تا جای ممکن باید تجسم فضایی داشته باشد، ادامه داد:«تجسم فضایی امکان تفسیرهای نابه‌جا از سند را به حداقل کاهش می‌دهد و امکان احصا نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدیدها را فراهم می‌کند».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه گفت:«تصمیم‌گیری برای هویت‌بخشی در هر منطقه باید بر اساس ظرفیت‌های موجود در آن انجام شود و امکان اجرا شدن تغییرات نیز فراهم شود».
 
http://thmporg.ir/vdce.z8nbjh8xe9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده