plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در دوازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خواستار راه‌اندازی روستا بازارهای استان تهران در سال آینده شد.
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، شهرام عدالتی با بیان این مطلب گفت:«با توجه به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشرفت استان، ایجاد روستا‌ بازارها و بازارچه‌های روستایی در سال 1400 در دستورکار قرار دارد».
 وی همچنین درباره آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات استان در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و هزینه‌ای، ارقام جداول مرتبط را به سمع و نظر اعضای شورا رساند.
 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در این جلسه با اشاره به محرومیت‌زدایی از شهرستان بهارستان گفت:«این شهرستان به عنوان یکی از 31 شهرستان کشور جهت محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده و به‌صورت پایلوت در حوزه محرومیت‌زدایی با اولویت ارتقای شاخص‌های زندگی معرفی و سند توسعه شهرستان بر این اساس تدوین شده است».
وی افزود:«برخی دستگاه‌ها به وظایف خود در زمینه محرومیت‌زدایی از شهرستان بهارستان عمل نکردند که باید همه تکالیف خود در قبال بهارستان را در سال 1400 پیگیری کنند». 
گفتنی است،در این جلسه طرح صورتجلسه‌های کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در زمینه موارد حریم و خارج از حریم شهرها مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در مورد احداث سالن‌های پرورش قارچ مقرر شد تا بر اساس رهیافت‌های سند آمایش اقدام گردد.
 
 
http://thmporg.ir/vdcc.xqpa2bq11la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده