plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برخی دستگاه‌های اجرایی را متولیان اصلی در ارتقای شاخص بهره‌وری دانست.
عدالتی خواستار توجه به دستگاه‌های اجرایی تاثیرگذار در بهره‌وری شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، شهرام عدالتی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان این مطلب گفت:«در تعیین تکلیف قانونی بودجه دستگاه‌های اجرایی در زمینه بهره‌وری باید دو بخش اقتصادی مستغلات و ارتباطات را مورد توجه قرار دهیم چرا که هر دو بخش نشان‌دهنده تحولات بی‌شماری هستند و در بهره‌وری تاثیر گذارند».
وی افزود:«دستگاه‌هایی که در این دو بخش فعالیت دارند برای عملکرد در راستای ارتقای بهره‌وری بسیار حائز اهمیت هستند و به‌صورت هدفمند باید اقدامات بیشتری در این دستگاه‌ها انجام شود و نباید به همه دستگاه‌ها نگاه یکسانی داشته باشیم».
عدالتی ادامه داد:«دستگاه‌هایی همچون صنعت و معدن، راه و شهرسازی، ارتباطات  و ... اهمیت ویژه‌تری در حوزه بهره‌وری دارند و به نوعی متولیان اصلی در ارتقای این شاخص هستند».
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تامین اعتبار برای ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی افزود:«دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های حوزه ارتقای بهره‌وری را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ارائه دهند تا با توجه به برنامه‌های چرخه بهره‌وری اقدامات بعدی توسط سازمان مدیریت به‌خصوص از منظر تامین اعتبار انجام گیرد».
 
 
http://thmporg.ir/vdcg.u9nrak9xqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده