plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
با نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز انجام شد

قدردانی نوبخت از رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

با نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی از مسعود شفیعی به سبب فعالیت‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران قدردانی کرد.
قدردانی نوبخت از رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در متن پیام محمدباقر نوبخت برای مسعود شفیعی آمده‌ است:نماز از مهم‌ترین سفارش‌های انبیای الهی، ستون دین، معراج م‍‍ؤمن، کلید بهشت و مایه رضایت و خشنودی خداوند سبحان است.
اکنون که با الطاف و عنایات الهی و با نظر هیئت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز ، مجموعه فعالیت‌های توسعه و ترویج  فرهنگ نماز آن سازمان در سال 1398 شایسته تقدیر ویژه گردیده است، لذا به مصداق کلام شریف امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلُوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ»،از اهتمام جناب‌عالی به امر نماز و تلاش‌های بی دریغتان در توسعه فرهنگ نماز صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و همچنین مراتب قدردانی خود را از دبیر و دیگر اعضای محترم شورای اقامه نماز اعلام می‌نمایم.
از خداوند منّان سربلندی و سرافرازیتان را در سایه توجّهات حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف مسألت دارم.
 
http://thmporg.ir/vdch.-nmt23nixftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده