plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند جزئیات اعتبارات این شهرستان را تشریح کرد.
شهرستان دماوند تا دیماه سالجاری ۶۵% تخصیص اعتبار داشته که این سه برابر تخصیص سال‌های گذشته است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در خصوص اعتبارات شهرستان دماوند در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: «آنچه که در پروژه‌های مصوب مطرح است تخصیص است سرجمع اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های شهرستان دماوند در سال ۹۹ که به تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رسیده است بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است که حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی از جمله متوازن و جرایم راهنمایی و رانندگی و ۲۰ میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی است که از این ۲۰ میلیارد تومان که مربوط به شهرستان است تا الان کارسازی لازم برای تخصیص صورت گرفته و نزدیک به ۶۵ % مبادله موافقت‌نامه با دستگاه تخصصی استانی انجام شده است و گزارشها حاکی از آن است که ۶۵ درصد تخصیص اعتبار هم صورت گرفته که در سنوات گذشته ۱۹% تخصیص در شهرستان دماوند تا پایان سال داشته است که این خود رکورد خوبی برای شهرستان است که وصول آن ممکن است بازه زمانی کوتاهی را سپری کند ولی می‌توان آن را محقق شده تلقی کرد و امیدواریم که این درصد را بالاتر ببریم ».
http://thmporg.ir/vdcg.n9nrak9qtpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده