کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع تصرف از سه میلیون متر مربع اراضی دولتی و ملی در استان تهران

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران , 12 آذر 1399 ساعت 19:01

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف سه میلیون متر مربع از اراضی دولتی ظرف هشت ماهه امسال از فروردین تا آبان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهرن به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت‌خواه؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف سه میلیون مترمربع از اراضی دولتی ظرف هشت ماهه امسال از فروردین تا آبان خبر داد.
وی این اقدام را در کشور بی‌نظیر دانسته و با اعلام اینکه بیشترین رفع تصرف به حوزه‌های شرق تهران بالاخص دماوند و پردیس و شمیرانات مربوط می‌شود گفت: «148 مورد گزارش رفع تصرف طی هشت ماهه اخیر نشان از تلاش بی‌وقفه یگان حفاظت از اراضی این اداره کل و تعامل با حوزه املاک و حقوقی و دستگاههای اجرایی و انتظامی استان می‌باشد».
وی افزود: «حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در تمام وضعیت‌های قرمز و نارنجی و یا تعطیلات رسمی و نوروزی مشغول به کار هستند و حفظ بیت المال و حراست از انفال عمومی کشور خط قرمز این اداره کل است».
محبت‌خواه در پایان خاطرنشان کرد: «با معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت از اراضی این اداره کل (سرهنگ پیروندی) طی هفته جاری و تعامل با یگان‌های حفاظت از اراضی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی فصل جدیدی از کار در حوزه راه و شهرسازی استان تهران در چهار ماه باقیمانده تا پایان سال جاری، گشوده شده است».


کد مطلب: 5023

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5023/رفع-تصرف-سه-میلیون-متر-مربع-اراضی-دولتی-ملی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir