plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: شهرستان بهارستان را بعنوان محروم ترین شهرستان استان تهران معرفی کردیم.
عدالتی: بهارستان؛ محروم‌ترین شهرستان استان تهران معرفی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران شهرام عدالتی در مورد آخرین وضعیت شهرستان بهارستان گفت: در حوزه شهرستان‌ها با توجه به فقر و ضعفی که در زیرساختهای نظام شهری، خدماتی، تاسیسات و تجهیزات به ویژه در غرب و جنوب غرب استان، وجود دارد در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال افزایش سهم شهرستان های استان بودیم و بیشترین توجه ممکن را به بهارستان، ورامین و شهریار معطوف کردیم.

وی افزود: براساس ابلاغی که از سوی وزارت کشور برای معرفی یک شهرستان ضعیف در استان صورت گرفت ، ما شهرستان بهارستان را به عنوان یکی از 31 شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته کشور معرفی و سند ویژه توسعه این شهرستان را تدوین کردیم  .

شهرام عدالتی اظهارکرد: امیدواریم چالش های اداری سیاسی استان تهران در این شهرستان با رویکردهای برنامه ریزی و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد حل شود. البته این توجه نه تنها در زمینه‌ تامین بودجه شهرستان بوده بلکه در بحث مولدسازی دارایی‌های دولت و تعیین تکلیف شهرک‌های خصوصی که پس از گذشت 9 سال از ابلاغ مصوبه های دولتی هم پیگیری شده است.
http://thmporg.ir/vdcg.q9nrak9zypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده