انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور از روند خدمت رسانی در ادارات شهرستان قرچک بازدید کردند.
ارزیابی عملکرد و کیفیت خدمت‌رسانی در ادارات قرچک توسط مسئولین استانی و کشوری
این اقدام در راستای راه اندازی و استقرار سامانه فواد 128 در استان تهران و به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی، شناسایی نیازها، چالش ها و ایجاد آمادگی لازم برای استقرار و بهره برداری مؤثر از سامانه و ایجاد بستری یکپارچه برای دریافت و رسیدگی سریع به درخواست های اداری شهروندان و همچنین بهبود خدمات رسانی در نظام اداری انجام شد.
«محمد جوربنیان» معاون توسعه مدیریت و نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این بازدید ضمن گفتگو با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان و بررسی روند انجام امور و فرآیندهای خدمت رسانی به مردم، طی جلساتی با مدیران و کارکنان ادارات بر اطلاع رسانی به موقع و شفاف قوانین و مقررات، ایجاد شرایط لازم برای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، رعایت احترام، عدالت و کرامت انسانی، رعایت زمان قانونی و به موقع انجام خدمت، اجرای دستورالعمل میز خدمت و انجام الزامات طرح فواد در دستگاه تأکید کرد و در خصوص رعایت بعضی از مسائل و نواقص مشاهده شده، تذکراتی ارائه داد.
 
https://thmporg.ir/vdcc.4qma2bq0ila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما