سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران در راستای ارتقاء سطح کیفیت خدمات آموزشی به کارکنان دستگاههای اجرایی استان و بهرهمندی از مدرسان واجد صلاحیت تدریس، از مدرسان علاقهمند و مجرب که دارای گواهینامه مدرسی در چارچوب دستورالعمل احراز صلاحیت تدریس و اجرای برنامه تربیت مدرسان دورههای آموزشی کارکنان دولت میباشند، دعوت به همکاری مینماید.











