انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با حضور علیرضا صالح سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن جلسات سازمان مدیریت تهران برگزار شد.
برگزاری آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌‎ریزی استان تهران، در این مراسم علیرضا صالح حکم رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران که توسط مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضا شده بود را به وی اعطا کرد و از خدمات شهرام عدالتی سرپرست سابق سازمان و مسعود شفیعی رئیس سابق سازمان مدیریت تهران قدردانی کرد.
شهرام عدالتی سرپرست سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه ملی و بین‌المللی استان تهران گفت: «این استان در حدود 5 استان کشور جمعیت دارد و جایگاه سازمان مدیریت در راهبری و دیده‌بانی این جایگاه و تقویت فرصت‌های موجود و نگرش همه جانبه به این استان بسیار حائز اهمیت است».
علیرضا صالح نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات روسای پیشین سازمان مدیریت تهران خاطرنشان‌کرد: «ماموریت‌هایی که در دولت جدید برای سازمان مدیریت استان‌ها تعریف شده در نخستین گام در بودجه سال آینده کشور خودنمایی می‌کند و این تغییر رویکرد نگاه به استان‌ها، هماهنگی بیش از پیش استانداری و سازمان مدیریت استان را می‌طلبد».
وی ادامه داد: «در تدوین بودجه سال آینده استان‎‌ها ضمن مسئولیت در تدوین ماموریت‌ها در پیگیری برنامه‌ها نیز دخیل هستند و به دنبال این هستیم که استان‌ها در بحث تامین و تجهیز منابع نیز دخیل شوند».
صالح متذکر شد: «این امر در ابتدا دشوار خواهد بود چراکه در سطح استان‌ها نهاد پولی نداریم اما این امر نقطه عطفی در بودجه کشور خواهد بود که نهادی مالی در استان‌ها در قالب صندوق توسعه و پیشرفت راه‌اندازی شود».
وی با اشاره به رشد اقتصادی 8 درصدی پیش‌بینی شده برای سال آینده افزود: «در این رشد اقتصادی سهم هر استان مشخص شده و سال آینده در استان تهران با تلاش همکاران سازمان مدیریت، برنامه رشد اقتصادی در هر بخش تعریف شده است».
محمد مهدی کاظمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران نیز در این مراسم گفت: «سند آمایش استان تهران مدلی جدید در توسعه اقتصادی است که لازم است تامین و تخصیص منابع استان براساس آن صورت گیرد و از رشد اقتصادی 8 درصدی، 3.5 درصد از بخش بهره‌وری در نظر گرفته شده که این امر تلاش مضاعف در سطح استان را می‌طلبد».
  
 
 
 
https://thmporg.ir/vdcb.5bsurhbwsiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما