انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به مناسبت فرارسیدن روز آمار و برنامه‌ریزی در پیامی از همکاران و تلاشگران در این عرصه قدردانی کرد.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در متن پیام مسعود شفیعی آمده است: «در ادبیات برنامه‌ریزی برای شکل‌گیری و اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های توسعه اقتصادی، در کنار عوامل متعددی همچون امکانات طبیعی، منابع مالی کافی، فن‌آوری مناسب و پیشرفته از "آمار و اطلاعات دقیق و به‌هنگام" به وضوح و تاکید یاد می‌شود.
اهمیت اطلاعات آماری در کلیه امور برنامه‌ریزی اعم از سیاستگذاری و تعیین اهداف گرفته تا هدایت امور اجرایی و در نهایت ارزیابی میزان توفیق یا عدم موفقیت آن به‌قدری است که در بسیاری از مباحث، آمار و اطلاعات را به‌عنوان زیربنای برنامه‌ریزی یاد می‌کنند و ایجاد یک سیستم کارآمد و موثر تولید آمار را از الزامات اولیه و ضروری امر برنامه‌ریزی به‌شمار می‌آورند.
یکم آبان‌ماه که در تقویم ملی ما به‌نام "روز ملی آمار و برنامه‌ریزی" نامگذاری شده، اهمیت "آمار" را در شرایطی که ناگزیریم مسیر توسعه را برای ارتقا زندگی مردم طی کنیم، بار دیگر برای مردم و مسئولان یادآور می‌شود. از این‌رو این روز فرصتی است تا از زحمات و تلاش دست اندرکاران امور آماری کشور که با همت خود مجموعه‌ای کاربردی در اختیار برنامه‌ریزان، مدیران و پژوهشگران قرار می‌دهند قدردانی به‌عمل آید.  به همین مناسبت  مراتب قدردانی خود را از زحمات بی‌شائبه متولیان، طراحان و مجریان فعالیت‌های حوزه آمار و اطلاعات اعلام می‌دارم.
 همچنین شایسته است از عموم شهروندانی که با ارائه آمار و اطلاعات صحیح در اجرای طرح‌های آماری پاسخگوی مأموران آمارگیری بوده و امکان تهیه تصویری دقیق از وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی استان تهران و کشور را فراهم می‌سازند تشکر و قدردانی نمایم، به امید فردایی بهتر برای نظام آماری کشور».
 
 
 
 
https://thmporg.ir/vdcf.xdtiw6de0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما