انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، تخصیص اعتبارات لازم برای مقابله با پدیده گردوغبار در استان تصویب شد.
تخصیص اعتبار برای مقابله با پدیده گرد و غبار استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در حاشیه برگزاری هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران در گفت‌وگو با برنامه «در شهر» با اعلام این خبر گفت: «استان تهران یکی از استان‌‎های تاثیرپذیر از پدیده گرد و غبار در سطح کشور است و با توجه به تخصیص اعتبار ملی برای مقابله با این پدیده لازم است این استان نیز از اعتبارات ملی بهره‌مند شود».
وی ادامه داد: «ساماندهی برخی اصناف در محدوده شهر پردیس نیز  از دیگر موضوعاتی بود که مقرر شد شهرداری با همکاری اداره کل راه‌وشهرسازی با استفاده از مبانی قانونی نسبت به صدور پروانه لازم برای اراضی که در محدوده شهر است، اقدام کنند».
شفیعی اضافه کرد: «برای سایر واحدهای صنفی فاقد سند در جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با تشکیل کارگروه، بررسی‌های لازم انجام می‌شود تا راهکار مناسبی برای کسب پروانه این واحدها اندیشیده شود».
وی افزود: «مجتمع‌‎های صنفی استان تهران دارای موضوعات زیاد و متنوعی هستند و بر همین اساس مقرر شد مشکلات این مجتمع‌ها نیز با ارائه گزارشی در جلسه آتی شورا مورد ارزیابی قرارگرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود».
شفیعی در پاسخ به سوالی در خصوص خروجی این مصوبات برای همشهریان خاطرنشان‌کرد: «در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که عالی‌ترین نهاد سیاست‌گذار استان است، سیاست‌گذاری‌ها انجام‌ و موضوعات جزئی اجرایی کمتر مطرح می‌شود، به این ترتیب اعضا به‌صورت کلان مشکلات واحدهای صنفی در سطح استان تهران را مورد بررسی قرار می‌دهند و نسبت به رفع مشکلات به‌صورت ریشه‌ای و جمعی اقدام می‌‎شود».
 
https://thmporg.ir/vdcg.79nrak933pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما