انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برای نخستین‌بار در استان تهران انجام می‌‎شود

اجرای طرح سرشماری تخصصی از مزارع پرورش آبزیان خوراکی

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اجرای طرح سرشماری تخصصی به‌منظور به‌روزرسانی اطلاعات چارچوب مزارع پرورش آبزیان خوراکی برای نخستین‌بار در استان تهران خبر داد.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود افشین با اعلام این خبر گفت: «این طرح آمارگیری با مراجعه به مزارع داراي فعاليت‌های تفریح، تکثیر و پرورش آبزیان اجرا می‌شود». وی افزود: «در اجرای این طرح، هشت نفر شامل کارشناس، آمارگیر، بازبین و داده‌آما(استخراج‌کننده داده‌ها) از سوم مهرماه کار خود را آغاز کرده‌اند و تا 29 مهرماه به مدت ٢١ روز كاري اطلاعات مورد نظر را گردآوری می‌کنند».
افشین هدف از انجام اين طرح كه با استفاده از چارچوب سرشماري عمومی كشاورزي ١٣٩٣ در دست اجراست را گردآوري آمار و اطلاعات تفصيلي موردنياز براي برنامه‌ريزي در اين بخش دانست. وی ادامه داد: «با اجرای اين طرح اطلاعات گسترده‌اي در مورد فهرست نام و نشان مزارع پرورش آبزیان خوراکی کشور، اطلاعات مربوط به ظرفیت، تعداد و مساحت استخرهای این مزارع، اطلاعات مربوط به مقدار توليد محصولات مزارع پرورش آبزیان خوراکی و اطلاعات مورد نياز حساب‌هاي ملي جمع‌آوري مي‌شود».
 
https://thmporg.ir/vdca.0nmk49ni65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما