نخستین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال 1405 به ریاست «محمدصادق معتمدیان» استاندار تهران، دبیری «حسین سپهری» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران برگزار شد.


















