نخستین نشست کارگروه نظارت و بازرسی سامانه فواد (۱۲۸) در سال جاری، 21 اردیبهشت ماه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان تهران برگزار شد.
در این نشست «علیزاده» نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور، «شرفی» مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، «احمدی» معاون وی و «جوربنیان» معاون سرمایه انسانی و نوسازی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند.
در این کارگروه، پس از بررسی و مرور مصوبات جلسات پیشین، محمد جوربنیان بر ادامه انجام بازرسیهای میدانی از دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
وی اهداف نظارت و بازدید از دستگاههای اجرایی را بررسی فرایندها، ارزیابی زیرساختهای فنی و عملیاتی، شناسایی نیازها و چالشها و هدایت و راهبری دستگاهها برای ایجاد آمادگی جهت استقرار و بهرهبرداری موثر از سامانه فواد128 دانست.
در این نشست مقرر شد موضوع استقرار و پیاده سازی فوریتهای اداری با حضور اعضاء کارگروه در دستور جلسات شورای اداری فرمانداریهای استان قرار گیرد و در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان و شهرستان های تهران، بازدیدهای میدانی توسط اعضای کارگروه و تیم بازرسی صورت گیرد.