انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با عبدلله نوحی فرماندار بهارستان و حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، این دیدار برای پیگیری مصوبات بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در 28 اردیبهشت ماه گذشته از شهرستان بهارستان صورت گرفت.
علاءالدین ازوجی در این دیدار گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان بهارستان در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه در این دیدارها، بخش عمده ای از طرح های نیمه تمام شهرستان بهارستان تعیین تکلیف شد، افزود: از محل اعتبارات بند (ز ) و منابع استانی، مراکز خدماتی و بهداشتی تکمیل و تجهیز می شود.
 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بروز آسیب های اجتماعی را نتیجه کمبود مراکز آموزشی، فرهنگی و تفریحی دانست و افزود: توسعه و تجهیز مراکز آموزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری به اشتغالزایی این منطقه کمک فراوانی می کند.
«عبدلله نوحی» فرماندار بهارستان نیز گفت: شهرستان بهارستان ظرفیت تبدیل به قطب ورزشی استان را دارد.
وی ایجاد دارالقرآن، احداث و تکمیل درمانگاه و بیمارستان، اصلاح نقاط ترافیکی حادثه خیز، تکمیل، اصلاح شبکه آب و فاضلاب و ایجاد ظرفیت های ورزشی و آموزشی از خواسته ها و نیازهای مهم مردم بهارستان دانست.
وی همچنین تقویت حوزه های اشتغال زا، از جمله میراث فرهنگی ‌و‌گردشگری را ضروری خواند.
حجت الاسلام «حسن نوروزی» نماینده مردم شهرستان رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: باید اعتبارات بر اساس میزان جمعیت و درصد محرومیت شهرستان ها تخصیص یابد.
وی شهرستان بهارستان را دچار محرومیت خواند که نیاز به توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی دارد.
 
https://thmporg.ir/vdcj.xemfuqeyosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما