انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در بازدید از بیمارستان کودکان بهرامی عنوان کرد

تبصره‌های قانون بودجه در خدمت درمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در حاشیه بازدید از بیمارستان کودکان بهرامی از بندهای قانونی در بودجه ۱۴۰۰ نام برد که می‌توان از محل آن به حوزه بهداشت و درمان استان تزریق اعتبار کرد.
تبصره‌های قانون بودجه در خدمت درمان
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه با مدیران و مسئولان این بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان این بیمارستان گفت:«تاکید ما بر پیشگیری از بیماری است اما متاسفانه در حوزه پیشگیری و ارتقا بهداشت عمومی سرمایه‌گذاری مطلوب صورت نگرفته و در بخش درمان سرمایه‌گذاری کردیم».
وی افزود:«در بخش درمان نیز منابع اعتباری مبتنی بر مولفه‌های آمایش سرزمین هزینه نشده است و جمعیت تحت‌ پوشش این بیمارستان‌ها از آنجا که از تمام کشور پذیرش دارند، بیشتر از سرانه‌های اعلامی است».
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:«در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به دنبال واقعی‌تر نشان دادن مسائل حوزه بهداشت و درمان استان هستیم تا همانگونه که 30 درصد خدمات کشور در تهران ارائه می‌شود، منابع اعتباری نیز متناسب با این حجم از فعالیت دیده شود».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به بند (ز) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 گفت:«طبق این بند می‌توانیم از محل مالیات بر ارزش‌افزوده در استان تهران در بافت های فرسوده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه کنیم که حوزه بهداشت و درمان استان در اولویت قرار دارد».
شفیعی در این بازدید به همراه محمود بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران و یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان بهرامی در جریان مشکلات و کمبودهای بیمارستان بهرامی قرار گرفت.   
 
 
 
https://thmporg.ir/vdcd.o0k2yt0ona26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما