انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در راستای استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی دولت، ایجاد فرصت برابر برای ارتقای شغلی و تحقق شایسته‌سالاری، از واجدین شرایط برای انتخاب مدیران و کارشناسان مورد نیاز خود دعوت به همکاری می‌کند.
آگهی فراخوان انتخاب مدیران و کارشناسان مورد نیاز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و همچنین کارکنان رسمی قطعی و پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مجاز به شرکت در فراخوان هستند.
 
توضیحات لازم و راهنمای اقدام :
در شرایط برابر کسب شایستگی‌های عمومی، اولویت انتخاب با نیروهای درون سازمانی خواهد بود.
در صورت پذیرش نهایی، رفع هرگونه تعهد به سازمان مبدا و تطبیق مقررات مربوط به نقل و انتقال و مأموریت برعهده متقاضی پست می‌باشد (برای کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی)
برای تصدی پست‌های مدیریتی چارچوب دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای (مصوبه شماره 579095 مورخ 1395/4/1 شورای عالی اداری) ملاک عمل خواهد بود.
برای پست‌های مدیریتی ضروری است داوطلبان بند مربوط به ارائه برنامه پیشنهادی را در فرم مشخصات (بند شماره 12) تکمیل نمایند.
ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه، هیچ‌گونه تعهدی برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران درخصوص پذیرش متقاضی پست، ایجاد نمی‌نماید.
داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرح وظایف پست‌ها، محل استقرار، شرایط عمومی و اختصاصی، از لینک‌های مربوط به هر پست استفاده نمایند.
 مدیر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری(برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایلPDFرا ببینید)
مشاور رئیس سازمان (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایلPDFرا ببینید)
رئیس گروه حساب­های منطقه‌­ای و محاسبات قیمت (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایلPDFرا ببینید)
رئیس گروه گروه اجرای طرح­های آماری و سرشماری(برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایلPDFرا ببینید)
افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست‌های اعلام شده را دارا هستند، می‌توانند حداکثر تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1400، نسبت به ارسال خلاصه سوابق کاری و مشخصات خود در قالب فرم شماره 1 به نشانی پست الکترونیک  tehran@mporg.ir   اقدام نمایند.
https://thmporg.ir/vdce.f8nbjh8xv9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما