انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
با برگزاری نخستین جلسه شورای پژوهش و نوآوری

باب پژوهش در سازمان مدیریت گشوده شد

نخستین جلسه شورای پژوهش و نوآوری در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با حضور رئیس سازمان مدیریت برگزار شد.
عکس تزیینی است.
عکس تزیینی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این جلسه پس از استماع توضیحات کارشناسان درباره حوزه پژوهش و نوآوری در سازمان گفت:«اینکه همکاران سعی کنند هر روز به داشته‌ها و دانسته‌های خود در حوزه کاری اضافه کنند امری قابل‌توجه و پسندیده است و بدین منظور شورای پژوهش و نوآوری سازمان مدیریت در مسیر ارتقا و توسعه فردی و سپس سازمانی تصمیم به احیای این شورا گرفته است». 
وی افزود:«در این شورا سعی بر تغییر فضای سازمان از سمت اقدامات روتین کاری به سوی مستند‌سازی، پژوهش و در نهایت نوآوری در سازمان است».
شفیعی با بیان اینکه متاسفانه با وجود انبوه آیین‌نامه و ضوابط گوناگون در حوزه‌های متفاوت در کشور درباره موضوع پژوهش تنها ضابطه‌ آیین‌نامه بند 9 ماده  68 قانون مدیریت خدمات کشوری در زمینه  پژوهش به چشم می‌خورد، خاطرنشان‌ کرد:«پژوهش بیشتر در دانشگاه‌های کشور خلاصه شده که متاسفانه روندی تکراری را در پیش‌ گرفته‌ و تدوین دستورالعمل شورای پژوهش و نوآوری در سازمان مدیریت منحصر به فرد است».
وی ادامه داد:«مسلما در ابتدای امر بدون ایراد و خطا نخواهیم بود اما روند تکاملی مطلوبی را در ذهن ترسیم کردیم که با آغاز اقدامات اجرایی در راستای رسیدن به  نقطه مطلوب حرکت کنیم».
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به تامین منابع اعتباری برای تشویق همکاران به ورود به اقدامات پژوهشی افزود:«هیچ‌گاه در اندیشه حذف نظام‌های حمایتی و رفاهی همکاران نیستیم بلکه به دنبال گره‌زدن موضوع جبران خدمت همکاران به موضوعات پژوهشی هستیم تا بینشی در ذهن همکاران ایجاد شود که صرفا حضور طولانی‌مدت در سازمان زمینه‌ساز دریافت اضافه کار نیست».
وی ادامه داد:«برای همکارانی که در این زمینه علاقه‌مندند اما تاکنون برای نگارش گزارش دست به قلم نشده‌اند نیز برنامه‌های برگزاری کارگاه آموزشی و ... را در دستور داریم».
 
 
 
https://thmporg.ir/vdcc.0qpa2bq1ola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما