انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اعلام کرد:«تورم نقطه‌ای قیمت املاک مسکونی شهر تهران در اسفند ماه ٩٩ با کاهش حدود ۹.۵ واحد درصدی نسبت به بهمن ماه ۹۹به عدد ۸۱.۹ درصد رسید.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان تهران، مسعود افشین بر اساس گزارش رسمی مرکز آمار ایران با اعلام این خبرگفت:«تورم نقطه ای قیمت املاک مسکونی شهر تهران در بهمن ماه برابر با 91.3 درصدبود که با کاهش 9.5 درصدی در اسفند ماه 99 به  عدد 81.9 رسیده است».
وی افزود:«با این وجود با توجه به تورم 81.9 درصدی خريداران براي خريد يك واحد مسكوني در شهر تهران در سال 99، 81.9 درصد بيشتر نسبت به اسفند ماه سال 98 پرداخت کردند».
وی افزود:«تورم ماهانه در اسفند ماه ٩٩ به عدد 3.2درصد رسيد که در مقايسه با همين اطلاع در ماه قبل (4.7 درصد)، 1.5واحد درصد كاهش داشته است».
افشین ادامه داد:«علاوه بر این نرخ تورم سالانه اسفند ماه ٩٩ املاك مسكوني شهر تهران به عدد 78.2درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل(75.4)، 2.8 واحد درصد افزايش نشان می‌دهد».
گفتنی است،منظور از نرخ تورم سالانه، درصد تغییر میانگین اعداد شاخص قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری، نسبت به شاخص دوره مشابه سال گذشته است.

 
https://thmporg.ir/vdce.w8nbjh8xx9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما