انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اضافه شدن شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت در سال‌جاری خبر داد.
کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان ارزیابی می‌شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت:«شاخص کیفیت واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت شاخص جدیدی است که در سال‌جاری به مجموعه شاخص­‌های دولت الکترونیک اضافه شده است».
 وی افزود:«این شاخص براساس دو مولفه میزان خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و بررسی تعداد خدماتی که به این دفاتر واگذار شده است و نحوه ارائه خدمت در گستره جغرافیایی مورد نظر و سرعت و دقت ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار می‌­گیرد».
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان تهران ادامه داد:«عملکرد دستگاه‌­های اجرایی در محور توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری با پنج شاخص استانداردسازی تارنما، ارائه خدمات در میزخدمت، مشارکت الکترونیکی شهروندان در فرآیندها و تصمیمات دستگاه­‌های اجرایی، احراز هویت الکترونیکی و کیفیت واگذاری خدمات دستگاه اجرایی به دفاتر پیشخوان مورد ارزیابی قرار می­‌گیرد».
 
 
 
https://thmporg.ir/vdch.wnmt23nivftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما