انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان تهران مطرح شد

جایگاه نخست تهران در شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات سال ۹۹

استاندار تهران با اشاره به ضرورت توسعه دولت الکترونیک از کسب رتبه نخست کشوری استان تهران در شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IDI)در سال‌جاری خبر داد.
جایگاه نخست تهران در شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات سال ۹۹
 به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، انوشیروان محسنی بندپی در کارگروه توسعه دولت الکترونیک که با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد با اشاره به وضعیت استان تهران گفت:«شرایط کرونا لزوم توسعه دولت الکترونیک را بیش از پیش کرده و در شرایط کنونی که با شکنندگی اوضاع کرونا در استان تهران مواجه هستیم توسعه دولت الکترونیک عامل اثرگذاری در کاهش مراجعات حضوری به دستگاه‌های اجرایی است».
وی ادامه داد:«استان تهران در شاخص‌های توسعه‌یافتگی فناوری اطلاعات و همچنین توسعه دولت الکترونیک‌ در سال ۹۹ در کشور رتبه اول را کسب کرده است».
استاندار تهران همچنین خاطر نشان کرد:«در سال‌جاری در استان تهران بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزه  ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) سرمایه‌گذاری شده است».
 
https://thmporg.ir/vdce.f8nbjh8wo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما