انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شفیعی در جلسه کمیته تخصصی بهره‌وری عنوان کرد

پرداخت فوق‌العاده بهره‌وری مشوقی برای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دبیر کمیته تخصصی بهره‌وری در نخستین جلسه این کمیته با اشاره به ماده ۶۹ قانون مدیریت خدمات کشوری از پرداخت فوق‌العاده بهره‌وری به عنوان مشوقی برای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری نام برد.
پرداخت فوق‌العاده بهره‌وری مشوقی برای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در این جلسه که در استانداری تهران برگزار شد، گفت:«کمیته تخصصی بهره‌وری ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت استان تعریف شده و با توجه به اینکه موضوع بهره‌وری یکی از موضوعات اساسی در نظام اقتصادی کشور است، ماموریت‌های مهمی بر دوش آن قرار دارد».
وی افزود:«فرآیند شکل‌گیری و ارکان این کمیته در هفته گذشته طی شد و طبق روال باید برگزاری نخستین جلسه به سال آینده موکول می‌شد اما با توجه به اهمیت این موضوع در کشور، این جلسه با دستور تعیین چارچوب‌ فعالیت های این کمیته تشکیل شد».
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماده 69 قانون مدیریت خدمات کشوری و پرداخت فوق‌العاده بهره‌وری گفت:«معتقدم هر یک از دستگاه‌های اجرایی فارغ از کاهش هزینه‌های بهره‌وری در دستگاه‌های استان تهران نسبت به دستگاه متناظر در کشور بهره‌وری بالاتری دارند اما سهم کارمندان این دستگاه‌ها در پرداخت فوق العاده بهره‌وری نادیده گرفته شده است».
وی افزود:«پرداخت این سهم که حق کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تهران با حجم کاری بالاتر است باید به عنوان مشوقی برای عملکرد بهتر در زمینه بهره‌وری استیفا شود».
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد:«با استیفای این حقوق می‌توان از دستگاه‌های اجرایی ارتقای شاخص‌های بهره‌وری را انتظار داشت چراکه اکنون دستگاه‌های سراسر کشور در زمینه بهره‌وری از حقوقی تقریبا یکسان برخوردارند که انگیزه‌ها در زمینه ارتقای بهره‌وری را از مدیران و کارمندان گرفته است».
شفیعی افزود:«برای مقایسه بین دستگاه‌های اجرایی باید هر استان را با دستگاه‌های اجرایی درون آن از نظر شاخص‌های بهره‌وری مقایسه کنیم و برای پرداخت این فوق‌العاده اقدام کنیم».
 
https://thmporg.ir/vdca.inmk49nui5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما