plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به همت کارشناسان معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت

کتاب «شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان تهران - سال ۱۳۹۸» منتشر شد

کتاب «شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان تهران - سال ۱۳۹۸» به همت کارشناسان معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تهیه و منتشر شد.
کتاب «شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان تهران - سال ۱۳۹۸» منتشر شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران،مسعود افشین معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان این مطلب گفت:«در راستای استراتژی (نوسازی نظام آماری و گذار از نظام آمارهای سنتی و استقرار روش‌های ثبتی مبنا) طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده و قابل توجهی از جمله احصا نیازهای آماری نظام برنامه‌ریزی استان توسط این معاونت انجام گرفته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مجموعه نسبتا کاملی از (شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان سال 1398) در سامانه اطلاعات آماری استان گردآوری و ارائه شد».
وی افزود:«با توجه به اهمیت شاخص‌های گردآوری شده و با هدف ترسیم وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، کتاب (شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان سال 1398) با تمرکز بر شاخص‌های مرتبط با رصد اهداف برنامه ششم توسعه کشور و با استفاده از گزیده‏ سری‏‌های زمانی گردآوری شده در سامانه اطلاعات آماری استان در سه حوزه اصلی (اقتصادی)، (علمی، فرهنگی و اجتماعی) و (امور زیر بنایی و تولیدی) در قالب 12 فصل مجزا تهیه و تدوین شد».


 
http://thmporg.ir/vdch.knmt23nimftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظر سنجی از کیفیت خدمات پرتال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
" تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت
نظم. ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یه حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
احساس رضایت از خدمت دریافت شده