انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فرماندار پیشوا در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان از ظرفیت‎‌ها، پتانسیل‌ها و چالش‌های پیش‌روی شهرستان سخن گفت.
پروژه‌هایی ماندگار برای آیندگان به یادگار گذاریم
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، حسین عباسی در این نشست با اشاره به سابقه تاریخی و مذهبی پیشوا گفت:«این شهرستان در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی یکی از مناطق پیشرو بوده و اقدامات قابل تحسینی تاکنون انجام شده است اما در برخی حوزه‌ها با نقطه مطلوب فاصله دارد».
 
وی با اشاره به مشکلات درمانی در این شهرستان افزود:«در حوزه درمانی با وجود اقدامات انجام شده اما نقاط ضعفی وجود دارد که سبب شده در حد نیاز نتوانیم پاسخگوی مردم باشیم».
 
عباسی با اشاره به لزوم طراحی برنامه‌های جدید برای پیشوا ادامه داد:«در جلسات با مدیران کشور باید نواقص قانونی که در اسناد بالادستی درباره این منطقه به چشم می‌خورد را رفع کنیم تا پروژه‌هایی ماندگار برای آیندگان به یادگار بگذاریم».
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه گفت:«ظرفیت گردشگری مذهبی با توجه به قرارگیری بقعه مبارک امامزاده جعفر (علیه السلام) از فرزندان امام موسی کاظم (علیه السلام) در پیشوا بسیار مورد توجه است و همچنین دارابودن 14 هزار هکتار اراضی حاصلخیز پیشوا را به منطقه‌ای تاثیرگذار از منظر کشاورزی تبدیل کرده است». 
 
عباسی ادامه داد:«وجود یکهزار و 500 هکتار گلخانه سنتی و مدرن در این شهرستان نشان‌دهنده آینده درخشان این منطقه است».
 
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت ساختار اداری در شهرستان پیشوا گفت:«از مجموعه فرمانداری تا سایر بخش‌ها نیازمند بازنگری در چارت اداری هستیم و متاسفانه برخی ادارات نیز در مکان‌های استیجاری جانمایی شده است».
 
عباسی با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان پیشوا افزود:«این سند سال 97 تدوین و احداث جاده دسترسی به اتوبان قم – گرمسار در آن دیده شد، اما اعتبارات بودجه‌ای آن تاکنون تامین نشده است».
 
فرماندار پیشوا در خصوص تامین آب شرب سالم و پایدار در شهرستان نیز گفت:«این امر با اتصال به سد ماملو محقق شد و امیدواریم دیگر تعهدات شرکت آب و فاضلاب در زمینه ترمیم شبکه آبرسانی نیز انجام شود».
 
 
 
https://thmporg.ir/vdce.e8nbjh8ww9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما