انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سیستم مایل درزدار به عنوان یکی از روشهای مقاوم سازی می تواند تا حد زیادی از ایجاد صدمات و آسیب های جدی ناشی از زلزله به ساختمانهایی که دارای ضعف های اجرایی در سازه است را جلوگیری می کند و حالا روی میز شورای فنی استان قرارگرفته است.
اجرای سیستم مایل‌درز‌دار برای پیشگیری از خسارات زلزله روی میز استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت با حضور قوامی نژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، معاونین فنی و انجمن های تخصصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش بررسی شاخص‌های فنی اجرایی و اقتصادی سیستم سازه ای GIB
و سیستم اجرای مهار مایل درز دار به عنوان یکی از سیستم‌های مقاوم سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله که توسط یکی از شرکت‌های مشاوره به ثبت رسیده مورد بررسی قرار گرفت.

این سیستم به عنوان یکی از روشهای مقاوم سازی می تواند تا حد زیادی از ایجاد صدمات و آسیب‌های جدی  ناشی از زلزله به ساختمان‌هایی که دارای ضعف های اجرایی در سازه است را جلوگیری می‌کند و به عنوان یک راهکار مناسب و مقرون به صرفه برای ایمنی ساختمان‌ها در برابر بحران زلزله مطرح است.

در حال حاضر امکان اجرای این سیستم در ساختمان‌ها فراهم می باشد و شورای فنی استان نیز با ترویج و معرفی این سیستم‌های نوین نقش موثری در جهت ارتقا صنعت ساختمان و ایمن سازی و بهبود عملکرد و کارایی بناها ایفا می نماید.
https://thmporg.ir/vdcf.vdtiw6dxmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما