انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در قالب اسناد خزانه اسلامی مبلغ ۶۶۴ میلیارد ریال اعتبار با سررسید سه ساله به پروژه‌های پیشنهادی استان تهران از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (متوازن ملی) اختصاص داد.
سهم استان تهران از اختصاص اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به مبلغ ۶۶۴ میلیارد ریال رسید
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای اعتبارات اختصاص یافته برای سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور و استان تهران را افزایش داد.
 
بنابراین گزارش، طی رایزنی مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 70 هزار میلیون ریال اعتبار به دانشگاه تهران در زمینه تکمیل فضاهای آموزشی وکمک آموزشی افزوده شد و با این افزایش ردیف اعتباری دانشگاه تهران به مبلغ 115 هزار میلیون ریال رسید.
 
همچنین در این ردیف اعتباری برای شرکت آبفای تهران در خصوص پروژه آبرسانی به شهر تهران از سد ماملو 100 میلیارد ریال و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز مبلغ 41 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
 
لازم به ذکر است 100 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار نیز برای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به منظور بهسازی راه اصلی شریف آباد -پاکدشت ، احداث کمربندی و پروژه آبرسانی به شهرها و شهرک‌های اطراف تهران اختصاص یافته است.
 
 
 
https://thmporg.ir/vdch.mnmt23nv-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما