انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بررسی مشکلات اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای تهران توسط معاون توسعه‌مدیریت و سرمایه‌انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

بازدید شیرین از اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران

علی شیرین معاون توسعه‌مدیریت و سرمایه‌انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بازدید کرد .
بازدید شیرین از اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین معاون توسعه‌مدیریت و سرمایه‌انسانی سازمان صبح روز دوشنبه از اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران بازدید و در جریان مشکلات این اداره کل قرار گرفت . 

معاون توسعه‌مدیریت و سرمایه‌انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ابتدای این بازدید در نشستی با جعفری نسب  مدیرکل تعزیرات شهرستان‌های استان  مشکلات فضای اداری و نیروی انسانی این اداره کل را بررسی کردند.

در ادامه این بازدید علی شیرین ضمن گفتگو با برخی از قضات و مدیران این اداره کل در جریان مشکلات این واحد استانی قرار گرفت.

در این بازدید آقایان فرجام مسئول دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و لهراسبی رییس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز حضور داشتند.
https://thmporg.ir/vdcb.sbsurhbggiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما