انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: تکلیف ۱۴ پروپوزال پژوهشی تا هفته اول بهمن ماه مشخص می شود.
آخرین مهلت ارائه پروپوزال طرح‌های پژوهشی اعلام شد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، جلسه توجیهی رابطین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی با حضور نمایندگان 10 دستگاه اجرایی استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای 14 موضوع پژوهشی  برگزار شد.

همایی در مورد این جلسه گفت: از 17 موضوع مطرح شده در این جلسه ۱ مورد پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه شد که نیاز به پروپوزال نداشت. یک مورد هم از سوی سازمان انتقال خون ارائه شد که با نظر اعضاء و به دلیل تکراری بودن موضوع از دستور کار خارج شد .

وی افزود: پروپوزال های مربوط به بهزیستی و دارایی هم از مصوبات سال قبل دریافت و تصویب شد که در انتظار ابلاغ اعتبار است. همچنین فراخوان اجرای 14 موضوع و دریافت پروپووزال ها تا 15 دی ماه اجرایی می شود.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه سال گذشته سازمان ورزش و جوانان برای طرح ارتقاء فرهنگ عمومی در اماکن ورزشی از دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تهران درخواست پروپوزال کرده بود گفت: این اساتید تخصص فرهنگی نداشتند و این موضوع چون مصوب شورای فرهنگ عمومی استان بود همچنان در اولویت قرار دارد و باید از دانشگاه های مرتبط با رشته های جامعه شناسی و علوم اجتماعی و علوم تربیتی و روانشناسی انتخاب شوند.

وی ادامه داد: پس از آن داوری هر موضوع باید به مدت یک هفته توسط استاد داور با فرمت مورد نظر سازمان بررسی علمی شود و از سوی یک همکار اجرایی از سازمان مورد نظر استان یا وزارتخانه تابعه بررسی عملی گردد.

همایی اظهار کرد: این کارشناس باید 15سال سابقه کارو تجربه در زمینه مورد نظر و مدرک کارشناسی ارشد داشته باشد و حداقل امتیاز این پروپوزال ها 75 است و موردی که امتیاز بالاتری را داشته باشد انتخاب خواهد شد.

وی افزود: فراخوان از سوی سازمان های اجرایی (10سازمان مشخص شده) و همزمان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران انجام خواهد شد. تکلیف این پروپوزال ها هم تا هفته اول بهمن ماه مشخص می شود.

براساس مصوبه کارگروه جلسه 16 آذرماه نامه ای برای هماهنگی با اداره کل اقتصاد و دارایی استان و همکاری ذیحسابان مربوطه تنظیم و ابلاغ شده است تا بودجه ها به سازمان برگردانده نشود.
 
https://thmporg.ir/vdce.e8nbjh87e9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما