کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهران خواستار تخصیص کامل اعتبارات جرایم رانندگی شد

17 آذر 1399 ساعت 12:05

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران طی نامه‌ای از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تخصیص کامل اعتبارات ماده 23 (جرایم رانندگی) به شهردارها و دهیاری‌های استان شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، در نامه مسعود شفیعی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: بر اساس ابلاغیه مرتبط با اعتبارات دستگاه‌ها و ردیف‌های متفرقه انتقالی به استانها که از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 99 و با موضوع ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی برای پرداخت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شد، اعتباری معادل یک میلیون و 508 هزار و 903 میلیون ریال در اختیار استان تهران قرار گرفته است.
 
در ادامه این نامه آمده است: این در حالی است که از سوی شهرداری تهران درآمدهای وصولی ماده قانونی یاد شده در شش ماهه نخست سال جاری 7941 میلیارد ریال اعلام شده است.

شفیعی در ادامه اعلام کرد: طی نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرده ایم تخصیص کامل اعتبارات فوق‌الذکر به صورت 30 درصد نقدی و 70 درصد اسناد خزانه را در لوایح سنواتی بودجه لحاظ کنند.
 


کد مطلب: 5033

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5033/تهران-خواستار-تخصیص-کامل-اعتبارات-جرایم-رانندگی

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir