انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت استان تهران از الزام بارگذاری اطلاعات پرسنلی و عدم مواجهه با محدودیت‌های پرداخت حقوق دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
الزام دستگاههای اجرایی استان تهران به ثبت اطلاعات نیروی انسانی در پاکنا
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان گفت: «بر اساس تبصره 21 قانون بودجه سال جاری تمام دستگاههای اجرایی ملزم به بارگذاری اطلاعات پرسنل در سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) می‌باشند، دستگاههایی نظیر وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و همچنین تمام شهرداری‌های استان تهران اعم از شهر تهران و شهرستان‌های تابعه استان نیز ملزم به ثبت اطلاعات نیروهای انسانی در این سامانه و تعیین وضعیت نیروهای فاقد شناسه مستخدمی می‌باشند».

 شیرین اظهارکرد: «دستگاه‌های پیشرو در ثبت اطلاعات نیروی انسانی عبارتند از سازمان انتقال خون، اداره کل استاندارد، امور عشایر، بهزیستی استان تهران و اورژانس و ... که پس از بررسی و تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی ارسال گردید».

 وی افزود: «شرکت‌های کوچک نیمه دولتی که دفاتر آنها در تهران مستقر است نیز موظف به ثبت اطلاعات در این سامانه هستند، بنابراین دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اقدام لازم برای دریافت نام کاربری و رمز عبور انجام نداده‌اند در صورت عدم اقدام با محدودیت‌هایی در خصوص پرداخت حقوق مواجه خواهند شد. به این ترتیب همه سازمانها باید با توجه به الزام قانونی و ضرورت استفاده از اطلاعات در شرایط کرونا این وضعیت را غنیمت شمرده، در ارائه اطلاعات و ثبت در سامانه اقدام نمایند».
https://thmporg.ir/vdce.z8nbjh87f9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما