کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح شناسایی خدمات ضروری و عادی دستگاه‌های اجرایی استان تهران

11 آذر 1399 ساعت 17:05

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: دستگاه ها باید تا پایان هفته لیست خدمات ضروری و عادی، شناسه و عنوان خدمت و تعداد نیروهای مورد نیازرا به سازمان ارسال کنند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران علی شیرین در تشریح طرح شناسایی خدمات ضروری و عادی در تهران گفت: پیرو بخشنامه صادر شده از سوی سازمان اداری استخدامی کشور بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرائی استان در مورد محدودیت‌های حضور کارکنان به آن ها ابلاغ کردیم تا برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان برنامه ریزی بهتری انجام شود.
وی افزود: با توجه به وجود محدودیت های موجود از بین 202 دستگاه اجرایی استان 20 دستگاه اجرایی تا کنون پاسخ این بخشنامه را داده اند که البته قبلا در تفاهم‌نامه ای با سازمان اداری و استخدامی، خدمات دستگاه های اجرایی شناسه دار و مشخص شده و باید این خدمات در سطح ضروری و عادی تفکیک شود.
معاون سازمان مدیریت تهران اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید نیروهای مربوط به ارائه خدمت را مشخص کنند. یعنی مشخص کنند در زمان شیوع بیماری چه خدماتی باید حتما ارائه شود و چه خدماتی می تواند بعدا هم ارائه شود و ضرورتی در مراجعه ارباب رجوع نیست.
وی گفت: امیدواریم با دریافت پاسخ تمام دستگاه های اجرایی استان و تلفیق و استخراج اطلاعات و تحلیل آن به درصد امور اجرائی ضروری دست پیدا کنیم. زیرا این که اعلام کنیم فعالیت همه دستگاه ها باید تا یک سوم کارکنان تقلیل یابد کافی نیست و این کار باید با توجه به تجزیه و تحلیل درخصوص هر دستگاه انجام شود.
شیرین در پایان گفت : دستگاه ها باید تا پایان هفته لیست خدمات ضروری و عادی، با ذکر شناسه و عنوان خدمت و تعداد نیروهای مورد نیازرا ارسال کنند و این اطلاعات در کنار اطلاعات دیگر مبنی بر آمار خدمات الکترونیکی، خدمات ترکیبی  سازمان‌ها و ...  را مورد تجزیه تحلیل قرار می دهد .


کد مطلب: 5009

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5009/اجرای-طرح-شناسایی-خدمات-ضروری-عادی-دستگاه-های-اجرایی-استان-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir