کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید سرزده شفیعی از نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی دستگاههای اجرایی تهران

9 آذر 1399 ساعت 17:18

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان تهران از نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی دستگاههای اجرایی پایتخت بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در بازدید از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل ثبت اسناد و املاک با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات دستگاههای اجرایی به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه میشود، گفت: «به همه دستگاه های اجرایی تاکید شده خدمات الکترونیک خود را توسعه دهند تا برای موارد جزئی شهروندان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و میزان مراجعات به حداقل برسد».

وی در خصوص تفکیک خدمات عمومی و ضروری دستگاهها افزود: «با توجه به بخشنامه 28 آبانماه سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، پیگیر دریافت اطلاعات خدمات ضروری و عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران است تا با حداکثر ظرفیت پاسخگوی نیازها و خدمات ضروری مردم باشند و در صورت نیاز هر دستگاه اجرایی برای ارائه خدمات ضروری به همشهریان مجوز حضور نیمی از کارکنان را خواهد داشت».

شفیعی گفت: «از شهروندان انتظار داریم برخی از مطالبات و درخواست‌های خود را از دستگاههای اجرایی که جنبه عمومی دارد و مشمول فوریت زمانی نیست به زمان دیگری موکول کنند».

بنابر این گزارش در بازدیدهای انجام شده، غلامرضا عباس پاشا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمال زنگیشه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را همراهی می‌کردند.


کد مطلب: 5002

آدرس مطلب :
https://www.thmporg.ir/news/5002/بازدید-سرزده-شفیعی-نحوه-اجرای-فاصله-گذاری-اجتماعی-برخی-دستگاههای-اجرایی-تهران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
  https://www.thmporg.ir